مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:212023-07-19اقتصادي

تمایل سرمایه گذاران ترکیه ای برای حضور در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اهمیت ترکیه به لحاظ تجاری برای ایران گفت: تمایل به سرمایه گذاری از طرف سرمایه گذاران ترکیه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان در دیدار فعالان اقتصادی استان با سفیر ایران در ترکیه با بیان اینکه استان یک هزار و 200 واحد صنعتی دارد که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، اظهار کرد: واحدهای صنعتی زنجان در حوزه های شاخص روی، سیم و کابل، نساجی و فولاد و .

حرف برای گفتن دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اهمیت ترکیه به لحاظ تجاری برای ایران افزود: تمایل به سرمایه گذاری از طرف سرمایه گذاران ترکیه وجود دارد.

وی با تاکید بر نقش آفرینی مثبت سفارت در کاهش مشکلات گفت: در این رابطه اعتماد آفرینی نقش مهمی ایفا می کند که از وظایف سفارت است.

یوسفی اصل به حضور قابل توجه زنجانی ها در ترکیه به لحاظ تجاری اشاره کرد و افزود: این حضور در بخش معدن و مبادلات آن یک میلیارد دلار است.

وی به بروز مشکلات حقوقی برای سرمایه گذاران ایرانی اشاره و تاکید کرد: در این مورد اتاق آماده همکاری برای راه اندازی بخش حقوقی و ارائه راه کار به سرمایه گذاران توسط سفارت است.

عباسی، رییس شورای ملی زیتون نیز در جلسه سطح زیر کشت زیتون را در استان زنجان 23 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل سرمایه گذاران ترکیه ای برای حضور در زنجان

تمایل سرمایه گذاران ترکیه ای برای حضور در زنجان