مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-26اقتصادي

این روزها نبض عیسی آباد در باغ های گیلاس می زند ولی بی صدا!


فرا رسیدن تابستان و به بارنشستن درختان، فصل جدیدی از کار را برای کشاورزان و باغداران به همراه دارد تا با همت مضاعف حاصل تلاش یکساله خود را برداشت کنند.

- این روزها نبض عیسی آباد در باغ های گیلاس می زند ولی بی صدا! ایسنا/مرکزی فرا رسیدن تابستان و به بارنشستن درختان، فصل جدیدی از کار را برای کشاورزان و باغداران به همراه دارد تا با همت مضاعف حاصل تلاش یکساله خود را برداشت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روستا، کشاورزی و تولید، سه ضلع بسیار مهم چند ضلعی اقتصاد و امنیت غذایی کشور را تشکیل می دهند و توجه به آنها و حمایت از تولیدکنندگان در عرصه کشاورزی می تواند تضمین کننده امنیت غذایی پایدار به عنوان یکی از مولفه های توسعه و پیشرفت کشور باشد.

تولیدات کشاورزی به ویژه در بخش روستایی، علاوه بر تامین معیشت روستا، نقش موثری در تامین نیازهای کشور دارد و حرکت هرچه بیشتر مناطق روستایی به سمت تولید تک محصولی، می تواند نقش پررنگ تری را در تامین نیازهای کشور بازی کند.

علاوه بر آن، تمرکز بر روی تولید یک محصول سازگار با شرایط اقلیمی منطقه می تواند به افزایش بازدهی و کیفیت آن محصول کمک کند و در نهایت سود بیشتری را برای تولیدکننده به ارمغان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها نبض عیسی آباد در باغ های گیلاس می زند ولی بی صدا!

این روزها نبض عیسی آباد در باغ های گیلاس می زند ولی بی صدا!