مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-04اقتصادي

20 میلیارد تومان کالا بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، 20 میلیارد تومان کالاهای مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس روشن بعد از ظهر یکشنبه در آیین توزیع کالاهای مورد نیاز هزار مددجو و جهیزیه نوعروسان اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برنامه های متنوعی در استان برگزار می شود.

وی از توزیع هزار قلم کالای مورد نیاز مددجویان این نهاد خبر داد و بیان کرد: به میمنت عید سعید غدیر خم 20 میلیارد تومان کالاهای مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اکنون مددجویان به هزار و 500 قلم یخچال و هزار و 800 دستگاه کولر گازی نیاز دارند گفت: از خیرین انتظار می رود در این عرصه همواره ما را یاری کنند.

روشن با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر یکی از برنامه های مهم این نهاد اجرای طرح های فرهنگی و آموزشی دانست و اظهار داشت: کمیته امداد در راستای آموزه های دینی و مذهبی طرح های مهمی در جامعه هدف مورد اجرا گذاشته است.

توانمندسازی مددجویان وی توانمندسازی مددجویان و اشتغال زایی آنان را یکی از برنامه های کمیته امداد دانست و بیان کرد: امسال تسهیلات اعتباری برای اجرایی شدن طرح های اشتغال زایی به مبلغ 582 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد تومان کالا بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

20 میلیارد تومان کالا بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد