مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-19ورزشي

آویژه صنعت مشهد خیال بازگشت ندارد؟


با وجود رایزنی های مختلف برای ادامه فعالیت باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد در عرصه حرفه ای همچنان نظر مدیران این باشگاه تغییر نکرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی با وجود رایزنی های مختلف برای ادامه فعالیت باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد در عرصه حرفه ای همچنان نظر مدیران این باشگاه تغییر نکرده است.

چند روزی از اعلام رسمی انصراف از ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر بسکتبال، توسط باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد گذشته و با وجود تماس های مختلف با مدیران این تیم، همچنان آویژه ای ها بر تصمیم خود ایستاده اند و به نظر می رسد خیال بازگشت ندارند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مدیران آویژه صنعت پس از چند سال حضور در رقابت های لیگ برتر تصمیم گرفته اند به جای حضور در بالاترین سطح بسکتبال کشور، در بحث آکادمی و فعالیت های زیرساختی حضوری فعال داشته باشند.

آنها منتظر چراغ سبز اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هستند تا در صورت واگذاری یک قطعه زمین، سالنی اختصاصی برای بسکتبال مشهد بسازند و در قامت یک آکادمی تمام تمرکز خود را روی استعدادیابی بگذارند.

نکته جالب در این میان واکنش اداره کل ورزش و جوانان است.

تاج فیروز که به تازگی سکان هدایت ورزش استان را برعهده گرفته، نمی خواهد در ماه های نخست حضورش شاهد تعطیلی اندک تیم های حرفه ای باقیمانده در ورزش خرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آویژه صنعت مشهد خیال بازگشت ندارد؟

آویژه صنعت مشهد خیال بازگشت ندارد؟