مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-09سياسي

مراسم اجتماع مردمی روز عفاف و حجاب در اراک برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم اجتماع مردمی روز ملی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه 21 تیرماه در اراک برگزار خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام خلیلی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اجتماع روز ملی عفاف و حجاب، اظهار کرد: حجاب یک تکلیف شرعی و سیاسی است؛ بنابراین باید با تبیین دیدگاه اسلام و قانون درباره زن و مساله حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به ویژه نسل جوان به رعایت این فریضه الهی کمک کنیم.

وی افزود: زنان ایرانی امروز در همه میدان ها با موفقیت و سربلندی، با حجاب اسلامی حاضر شده و نقش آفرینی می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: مراسم اجتماع مردمی روز ملی عفاف و حجاب نیز در روز چهارشنبه 21 تیرماه در محل پارک ملت اراک از ساعت 17:30 عصر با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و تبیینی و برپایی غرفه های نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه گفت: کمرنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه آسیب های متعدد فرهنگی و اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام فرخی با بیان اینکه در رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بی حجابی به حرام شرعی و سیاسی تعبیر شده است افزود: خداوند متعال در دستورات و تکالیف دینی، مصلحت بشریت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اجتماع مردمی روز عفاف و حجاب در اراک برگزار می شود

مراسم اجتماع مردمی روز عفاف و حجاب در اراک برگزار می شود