مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-15ورزشي

مکان های ورزشی نیمه تمام موجب هدر رفت سرمایه شده است


در حوزه فضاها و نگاه سخت افزاری مکان های ورزشی نیمه تمام بسیاری داریم که موجب هدر رفت سرمایه ها در حوزه اجتماعی، - ایسنا/خراسان رضوی بخشدار مرکزی خلیل آباد گفت: در حوزه فضاها و نگاه سخت افزاری مکان های ورزشی نیمه تمام بسیاری داریم که موجب هدر رفت سرمایه ها در حوزه اجتماعی، مادی و معنوی شده و همچنین قهرمانان و ورزشکاران زیادی داریم که نیازمند حمایت هستند.

محمدرضا ابراهیمی در حاشیه بازدید از وضعیت اماکن ورزشی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که ورزش خلیل آباد با آن ها دست وپنجه نرم می کند یکی از راه کارها فعال نمودن مجمع خیرین ورزش یار است.

وی با تأکید بر تهیه بانک اطلاعاتی از خیرین، از ورزش به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه ها در سنجش سطح سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی یاد کرد و حضور خیرین در رفع مشکلات حوزه ورزش را مؤثر دانست و گفت: کشور ما مردمی دارد که همیشه پای ثابت انجام کارهای خیر هستند، وجود گروه هایی از خیرین مدرسه ساز تا کسانی که به بیماران سرطانی و خاص حمایت می کنند، گواه بر این موضوع است.

ابراهیمی همچنین تصریح کرد: اعتبارات دولتی به هیچ عنوان کفاف توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرستان را نمی دهد و اگر خیرین ورزش یار به کمک این حوزه نیایند، بسیاری از طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان های ورزشی نیمه تمام موجب هدر رفت سرمایه شده است

مکان های ورزشی نیمه تمام موجب هدر رفت سرمایه شده است