مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اجتماعي

ایجاد گروه های داوطلب واکنش اضطراری در محلات همدان


رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان با اشاره به ایجاد گروه های داوطلب واکنش اضطراری در محلات شهر همدان با عنوان «خانه دوام» از استقرار این خانه در کوی شهید مدنی خبر داد.

- بیتا روحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرداری، هلال احمر و اداره کل مدیریت بحران استانداری در اجرای پروژه ایجاد گروه های داوطلب واکنش اضطراری در محلات اظهار کرد: این گروه ها با عنوان گروه دوام الوند شهروندان آموزش دیده ای هستند که برای فعالیت در مراحل مختلف چرح مدیریت بحران محله سازماندهی می شوند.

وی افزایش تاب آوری محلات شهر، افزایش آگاهی و برخورداری از حداقل مهارت های فردی نسبت به شیوه های صحیح و به موقع در مراحل مدیریت بحران (خودامدادی)، توانایی مشارکت در فعالیت های جمعی و سازمان یافته و همکاری با سازمان ها و نهادهای مسئول تخصصی را بخشی از اهداف این طرح عنوان کرد.

رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان گفت: تهیه نقشه خطر هر محله با مشخص کردن راه های فرار، مکان های عمومی امن در مساجد، باشگاه ها، پارک ها و .

، نشان دادن ایستگاه های آتش نشانی و مراکز درمانی، امکان امدادرسانی در ساعات اولیه وقوع بحران، استفاده از ظرفیت های مردم با مشارکت آنها و افزایش انگیزه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گروه های داوطلب واکنش اضطراری در محلات همدان

ایجاد گروه های داوطلب واکنش اضطراری در محلات همدان