اجرای استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار استمدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شده است، گفت: عمده شکایت ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش این کالاها است. - ایسنا/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شده است، گفت: عمده شکایت ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش این کالاها است. علی داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بحث اجباری شدن استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی اظهار کرد: براساس تصمیم گیری های انجام شده در سطح ملی از ابتدای سال 1402 همه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شد. وی افزود: اجرای استاندارد خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد و از این رو حائز اهمیت است. مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: این موضوع بر اساس مصوبات نشست شورای عالی استاندارد و از سوی رییس جمهور برای اجرا به دستگاه های عضو شورای عالی استاندارد و این سازمان ابلاغ شده است. داوودی ادامه داد: براساس این مصوبه، استاندارد ملی خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر اجباری شده است و از این پس همه شرکت های ارائه دهنده این خدمات باید استانداردهای لازم را رعایت کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |