مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-27اقتصادي

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار است


مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شده است، گفت: عمده شکایت ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش این کالاها است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شده است، گفت: عمده شکایت ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش این کالاها است.

علی داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بحث اجباری شدن استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی اظهار کرد: براساس تصمیم گیری های انجام شده در سطح ملی از ابتدای سال 1402 همه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شد.

وی افزود: اجرای استاندارد خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد و از این رو حائز اهمیت است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: این موضوع بر اساس مصوبات نشست شورای عالی استاندارد و از سوی رییس جمهور برای اجرا به دستگاه های عضو شورای عالی استاندارد و این سازمان ابلاغ شده است.

داوودی ادامه داد: براساس این مصوبه، استاندارد ملی خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر اجباری شده است و از این پس همه شرکت های ارائه دهنده این خدمات باید استانداردهای لازم را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار است

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار است