مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-11اقتصادي

تعمیر و بهسازی ترمینال های مسافری استان سمنان در دستور کار


تعمیر و بهسازی ترمینال های مسافری استان به مثابه یکی از مطالبات انجمن صنفی رانندگان، کارفرمایان و شرکت های حمل و نقل در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست اعضای انجمن صنفی رانندگان، کارفرمایان و شرکت های حمل و نقل استان سمنان به میزبانی استانداری، بیان کرد: تعمیر و بهسازی ترمینال های مسافری استان به مثابه یکی از مطالبات انجمن صنفی رانندگان، کارفرمایان و شرکت های حمل و نقل در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه احداث پارکینگ وسایل نقلیه دیگر درخواست اعضای انجمن صنفی رانندگان، کارفرمایان و شرکت های حمل و نقل استان سمنان است، افزود: این امر نیز مورد رسیدگی و پیگیری مسئولان امر قرار خواهد گرفت تا شاهد رفع مشکلات این قشر باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه جاده مواصلاتی سمنان به فیروزکوه و ارتقا زیرساخت های جاده ای را از دیگر درخواست های صنف فعالان حوزه حمل و نقل دانست و بیان کرد: این موضوعات در کنار امور مالیاتی شرکت های حمل و نقل مورد بررسی قرار می گیرد.

هاشمی همچنین گفت: فعال کردن واحدهای راکد و همچنین افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان در بحث حمل و نقل عمومی و معیشت رانندگان نیز تأثیر مستقیم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و بهسازی ترمینال های مسافری استان سمنان در دستور کار

تعمیر و بهسازی ترمینال های مسافری استان سمنان در دستور کار