مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18سياسي

پیشنهاد نماینده آبادان برای رفع بیکاری و کاهش تورم


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع بیکاری و کاهش تورم و ایجاد شغل پیشنهاد آزادی صادرات و واردات و فعالیت گمرکات و تسهیل در اعطای انواع مجوزهای کسب و کار و تولید و ساخت و ساز را می دهم.

- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع بیکاری و کاهش تورم و ایجاد شغل پیشنهاد آزادی صادرات و واردات و فعالیت گمرکات و تسهیل در اعطای انواع مجوزهای کسب و کار و تولید و ساخت و ساز را می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 27 تیر 1402 صحن مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود اظهار کرد: حرکت مثبت دولت و سعی و تلاش و تکاپوی آن از چشمان تیزبین نمایندگان دور نمی ماند لکن گرانی های لحظه ای که کنترلش از شعارهای دولت بود کمر ملت را شکسته است؛ آیا نباید برای گرانی کالاها و پایین آمدن ارزش پول ملی و کوچک شدن سفره مردم و کاهشی بودن قدرت خرید ملت حدی گذاشت و چاره ای اندیشید؟ وی با بیان اینکه اشک خوزستانیان از بیکاری و بی آبی و مدیران پروازی و سرمایه گذاری ریزان است ، عنوان کرد: برای رفع بیکاری و کاهش تورم و ایجاد شغل پیشنهاد آزادی صادرات و واردات و فعالیت گمرکات و تسهیل در اعطای انواع مجوزهای کسب و کار و تولید و ساخت و ساز را می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نماینده آبادان برای رفع بیکاری و کاهش تورم

پیشنهاد نماینده آبادان برای رفع بیکاری و کاهش تورم