مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-17سياسي

بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج افتتاح شد


با حضور معاون گردشگری، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و همزمان با سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد پروژه گردشگری پارک آبی به عنوان بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در شهر یاسوج افتتاح شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون گردشگری، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و همزمان با سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد پروژه گردشگری پارک آبی به عنوان بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در شهر یاسوج افتتاح شد.

علی اصغر شالبافیان امروز دوشنبه 26 تیرماه 1402در آیین افتتاحیه پروژه بزرگ پارک آبی یاسوج، اظهار کرد: پارک آبی یاسوج با مساحت 6 هزار و 200 مترمربع و ظرفیت یک هزار نفر در هر سانس، بزرگ ترین پارک آبی جنوب کشور است.

معاون گردشگری، وزارت میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: در این طرح بزرگ سرمایه گذاری برای حدود 150 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، شالبافیان با بیان اینکه این طرح گردشگری به دلیل نبود اعتبار چند سالی غیرفعال بود، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم 130 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 جهت تکمیل و بهره برداری این پروژه اختصاص یافت و با این اعتبار این پروژه به مرحله بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج افتتاح شد

بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج افتتاح شد