مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-26سياسي

پایگاه های اجتماعی بیش از گذشته تقویت خواهند شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پایگاه های اجتماعی بیش از گذشته تقویت خواهند شد، گفت: امسال 250 روحانی و امام جماعت مساجد فعال در دوره توانمندسازی حضور خواهند یافت.

- حجت الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه با تمرکز بر همین فرمایش امام راحل، این راهبرد به عنوان نشر خوبی ها یکی از راهبردهای اساسی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در سطح منطقه و سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور در برنامه های پیش رو است، اظهار کرد: نشر خوبی ها یکی از شعارها و مباحث کلیدی است که در ماه محرم از طریق مساجد و هیئات مذهبی دنبال می شود.

نشر خوبی ها در محلات با عنوان محله همدل دنبال می شود وی با یادآوری اینکه این نشر خوبی ها در محلات با عنوان محله همدل دنبال می شود، ادامه داد: در همین راستا سال گذشته مه واره بانو را برگزار کردیم تا از ظرفیت بانوان برای حل برخی از مشکلات استفاده کنیم که در همین راستا توانستیم در هر شهرستان از تعدادی از این بانوان قدردانی کنیم؛ چرا که معتقدیم این امر نیاز جامعه در همه لایه ها است.

این مسئول با بیان اینکه امسال سه محور را به صورت جدی ذیل نشر خوبی ها دنبال می کنیم، خاطرنشان کرد: اولین محور مربوط به بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های اجتماعی بیش از گذشته تقویت خواهند شد

پایگاه های اجتماعی بیش از گذشته تقویت خواهند شد