مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-18اجتماعي

معلول نیازمند پشت نوبت برای پذیرش در بهزیستی اسدآباد نداریم


در سال گذشته 350 نفر از معلولان نیازمند اسدآبادی پشت نوبت بهزیستی شهرستان پذیرش و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند و مستمری آنها برقرار شد که با این اقدام در حال حاضر موردی از معلول نیازمند پشت نوبت برای پذیرش نداریم.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی اسدآباد گفت: در سال گذشته 350 نفر از معلولان نیازمند اسدآبادی پشت نوبت بهزیستی شهرستان پذیرش و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند و مستمری آنها برقرار شد که با این اقدام در حال حاضر موردی از معلول نیازمند پشت نوبت برای پذیرش نداریم.

اکبر احمدی منش سه شنبه 27 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اسدآباد توسط بهزیستی این شهرستان تاکنون 1720 نفر معلول شناسایی شده که از این تعداد، 1265 نفر از بهزیستی مستمری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین معلولان مددجوی بهزیستی به تعداد 681 نفر به معلولان جسمی اختصاص دارد، افزود: 566 نفر معلول ذهنی، 198 نفر شنوایی، 181 نفر بینایی و 94 نفر معلول روان سایر معلولان مددجوی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان را شامل می شود.

احمدی منش با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد 77 معلول شدید و بسیار شدید حق پرستاری دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این شهرستان دارای 40 نفر سهمیه جدید حق پرستاری ضایعه نخاعی بوده ضمن اینکه موارد ضایعه نخاعی به صورت صددرصدی دارای پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلول نیازمند پشت نوبت برای پذیرش در بهزیستی اسدآباد نداریم

معلول نیازمند پشت نوبت برای پذیرش در بهزیستی اسدآباد نداریم