مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 02:202023-07-20سياسي

ادیان مدیون قرآن کریم هستند/ قرآن منحصر به امت اسلام نیست


مسیحیان و ادیان دیگر نیز مدیون قرآن هستند و این امر موجب تعجب است که متأسفانه می بینیم در مقابل چشم مسیحیان به قرآن کریم اهانت می شود و آنان نیز اعتراضی نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ظهیری در مراسم سومین شب عزاداری هیئت خادم الرضا علیه السلام قم اظهار داشت: باید به گونه ای در مراسم های عزاداری شرکت کرد که این امر موجب خرسندی حضرت حجت علیه السلام شود و قطعاً حضور در این جلسات موجب خیر برای انسان است.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: بر اساس روایات کسانی که به قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام تمسک می جویند هدایت خواهد شد و در غیر این صورت، گمراهی نصیب آنان می شود.

حجت الاسلام ظهیری با بیان اینکه نمی توان به قرآن به دید یک کتاب تاریخی نگاه کرد افزود: قرآن کریم این معجزه الهی منحصر به امت اسلام نیست و کسانی که آن را فقط برای مسلمین می دانند معرفت درستی نسبت به این کتاب الهی ندارند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: مسیحیان و ادیان دیگر نیز مدیون قرآن هستند و این امر موجب تعجب است که متأسفانه می بینیم در مقابل چشم مسیحیان به قرآن کریم اهانت می شود و آنان نیز اعتراضی نمی کنند.

وی بیان داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام مدتی پس از رحلت پیامبر اسلام در مسجد حاضر نمی شدند و وقتی علت را از آن حضرت جویا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیان مدیون قرآن کریم هستند/ قرآن منحصر به امت اسلام نیست

ادیان مدیون قرآن کریم هستند/ قرآن منحصر به امت اسلام نیست