مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-24سياسي

سپاه در اغتشاشات هزار و 400 نفر مجروح داد / هیچ نیرویی حق گرفتن اسلحه نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 7 که با حضور مسئولین و خانواده های شهدا برگزار شد، - فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دشمن در اغتشاشات سال 1401 در همه راه ها با بن بست روبه رو شد و به برآورد های غلط خود اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 7 که با حضور مسئولین و خانواده های شهدا برگزار شد، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری اغتشاشات سال 1401 یک جنگ ترکیبی از سوی سرویس های اطلاعاتی دشمن بود که از پیش توسط منافقین، سلطنت طلبان و کومله طراحی شده بود.

وی ادامه داد: بی ثبات سازی، تحریم حداکثری، جنگ روانی گسترده با شبکه های پرطرفدار دشمن که 24 ساعته سناریو سازی و دروغ پردازی برای تشدید خشم مردم به پا داشته بودند و انزوای بین المللی همراه با گروه های بین المللی که در اکثر کشور های جهان تجمع بر علیه جمهوری اسلامی برگزار می کردند چهار بعد جنگ ترکیبی بودند.

سردار نجات افزود: دشمنان قصد داشتند بتوانند داخل تهران راهپیمایی 500 هزار نفره بر پا کنند، دانشگاه ها و مدارس تعطیل شوند، کامیون داران و کارخانجات اعتصاب کنند و بازار ها به تعطیلی کشیده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در اغتشاشات هزار و 400 نفر مجروح داد / هیچ نیرویی حق گرفتن اسلحه نداشت

سپاه در اغتشاشات هزار و 400 نفر مجروح داد / هیچ نیرویی حق گرفتن اسلحه نداشت