مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-05سياسي

خط و نشان استاندار گیلان برای دهیاران صادرکننده تغییر کاربری


نماینده عالی دولت در گیلان از برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در روستاهای گیلان خبر داد و گفت: دهیاران باید از اعطای مجوز به منظور تغییر کاربری جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در همایش روز دهیار و شهرداری ها با تبریک روز دهیاری و شهرداری ها اظهار کرد: دهیاران و شهرداری ها نقش بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه و همچنین توسعه و آبادانی شهر دارند.

وی با اشاره به میزان تاثیرگذاری دهیاران و شهرداری ها در حل بسیاری از مشکلات جامعه گفت: دهیاران و شهرداری ها، ریشه و اساس تصمیم گیری های دولت سیزدهم در شهر و روستاها و پیشران تکمیل پروژه های عمرانی هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر تبیین اقدامات جمهوری اسلامی در حوزه ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت های عمرانی در روستاهای این استان افزود: روستاهای گیلان در حوزه اشتغال و زیرساخت با پیشرفت های قابل توجه ای مواجه بوده و در عرصه آب، برق، مخابرات، گاز رسانی و ایجاد راه روستایی بسیار موفق عمل شده است .

عباسی، اجرای درست طرح هادی را یکی از مولفه های مهم توسعه در روستاهای گیلان دانست و بیان کرد: طرح هادی به نحو بسیار شایسته و دقیق در روستاهای گیلان در حال انجام بوده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و اگر دهیاری در این مورد با دغدغه ای موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان استاندار گیلان برای دهیاران صادرکننده تغییر کاربری

خط و نشان استاندار گیلان برای دهیاران صادرکننده تغییر کاربری