مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-25اجتماعي

مراجعه بیش از 12 هزار ماشین سنگین به مراکز معاینه فنی البرز


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 207 خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 207 خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قدمی اظهار کرد: در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند و این اداره کل علاوه بر مکاتبات و برگزاری برنامه های آموزشی، نظارت و گشت های میدانی ویژه را نیز در دستور کار قرار داده است.

این مسئول گفت: استان البرز دارای سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین است که از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 207 خودرو سنگین به این مراکز مراجعه کرده اند که از این تعداد 9 هزار و 500 خودرو سنگین موفق به اخذ معاینه فنی شده اند.

قدمی افزود: به منظور ارتقای ایمنی تردد جاده ای و کاهش میزان آلودگی هوا، این مراکز زیر نظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاسیس و راه اندازی شده اند تا به صورت مکانیزه و بدون دخالت کاربر، نسبت به کنترل فنی خودروهای سنگین اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 12 هزار ماشین سنگین به مراکز معاینه فنی البرز

مراجعه بیش از 12 هزار ماشین سنگین به مراکز معاینه فنی البرز