مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-15اقتصادي

بهره برداری از 10 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام تهران در مدیریت شهری جدید


معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از بهره برداری بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سطح مناطق تهران در مدیریت شهری جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی در آیین پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهرک غرب به منطقه 6 در قالب شنبه امید و افتخار در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای مدیریت شهری جدید حدود 20 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام شناسایی شد که بیش از 10 هزار میلیارد تومان آن تا امروز به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در حقیقت 136 پروژه در مناطق از 20 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام شناسایی شده، تا کنون به بهره برداری رسیده که یکی از آنها همین پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهرک غرب به منطقه 6 است.

وی ادامه داد: بی تردید استفاده پساب در آبیاری فضای سبز اولویت شهرداری تهران محسوب می شود تا از این طریق بهره برداری از منابع زیرزمینی کاهش پیدا کند و از آثار سوء فرونشست زمین در تهران جلوگیری کنیم.

ظرف 20 ماه گذشته تلاش مضاعفی در خصوص بهره برداری از پروژه های نیمه تمام صورت گرفت که پروژه امروز یکی از ثمرات آن است که طی آن 3.

5 کیلومتر انتقال پساب به منطقه 6 محقق شد.

وی تاکید کرد: تفاهم نامه ای میان وزارت نیرو و شهرداری تهران به امضاء رسیده تا از طریق آن استفاده حداکثری از پساب برای آبیاری فضای سبز در شهر تهران محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام تهران در مدیریت شهری جدید

بهره برداری از 10 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام تهران در مدیریت شهری جدید