مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-25سياسي

آسیب های اجتماعی امروز ناشی از کم کاری برخی مدیران است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: آسیب های اجتماعی امروز ناشی از کژکارکردی و ضعف در عملکرد برخی مدیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فولیان ظهر یکشنبه در همایش تقدیر از فعالان حوزه پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه اظهار کرد: دستگاه قضا در رویکرد جدید خود از آمار محوری به سمت راهکار محوری حرکت کرده و قضات باید به دنبال راهکار حل مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه پیشگیری های اولیه باید در بیرون از قوه قضاییه و توسط دستگاه های دیگر انجام شود، افزود: تاکید صرف به تقویت مجازات پیشگیرانه یک امر فرابخشی است و همه دستگاه ها باید در آن دخیل باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین ادامه داد: اگر مسئولان در نظام تصمیم گیری خود و در رفتار و گفتار، درست و قانونی عمل کنند با حجم کمتری از جرایم و آسیب های اجتماعی روبرو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته اما هزاران نرفته در راه پیشگیری از وقوع جرم داریم و اقدامات خوب انجام شده کافی نیست.

فولیان اضافه کرد: روش امروز ما متناسب با رشد فزاینده جرایم و آسیب های اجتماعی نیست و هنر ما باید این باشد که راهی را برویم که شاهد کاهش جرایم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی امروز ناشی از کم کاری برخی مدیران است

آسیب های اجتماعی امروز ناشی از کم کاری برخی مدیران است