مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-15بين الملل

حبس ابد برای داعشی آمریکایی


قاضی فدرال در نیویورک، «میرساد کاندیچ» آمریکاییِ کوزوویی تبار را به دلیل عضویت در داعش و جذب نیرو برای این گروه تروریستی به حبس ابد محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک آمریکایی 41 ساله در رابطه با جرایمی نظیر جنگ برای داعش در سوریه، جذب نیرو برای این گروه تروریستی و تبلیغ در فضای مجازی برای تروریست ها به حبس ابد محکوم شد.

نیکلاس جی گارائوفیس قاضی فدرال ناحیه بروکلین آمریکا، یک آمریکایی  به نام میرساد کاندیچ و ساکن سابق نیویورک را در رابطه با اتهامات تروریستی مجرم شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه نیویورک تایمز ، کاندیچ به دلیل ایفای نقش به عنوان عضو گروه تروریستی داعش، جذب نیرو و قاچاق سلاح برای این گروه تروریستی در سوریه و عراق به حبس ابد محکوم شد.

این آمریکایی ساکن نیویورک که اصالتا اهل کوزوو است، سال 2022 (سال گذشته) در رابطه با کمک کردن به داعش و پنج فقره حمایت مادی از داعش متهم شناخته شده بود اما روز جمعه (دیروز) حکم او صادر شد.

گفته می شود که او در جذب نیروهای خارجی شامل شهروندان استرالیایی و برخی کشورهای غربی برای داعش ایفای نقش کرد و همچنین با اسناد هویتی تقلبی بین سال های 2013 تا 2017 از آمریکا به دیگر کشورها شامل ترکیه رفت و از آنجا به سوریه رفت و آمد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس ابد برای داعشی آمریکایی

حبس ابد برای داعشی آمریکایی