مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-08سياسي

4 رویداد فرهنگی تربت جام در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تربت جام از شناسایی و ثبت مناسبت های فرهنگی تربت جام در تقویم رویدادهای گردشگری کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تربت جام از شناسایی و ثبت مناسبت های فرهنگی تربت جام در تقویم رویدادهای گردشگری کشور خبر داد.

فرامرز صابر مقدم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه رویدادهای گردشگری در زمانی که می خواهند به ثبت برسند ابتدا باید مراحل لازم را طی کنند، اظهار کرد: یکی از مراحل این است که نهادهای دولتی و خصوصی باید حمایت های لازم را از آن رویداد انجام دهند.

وی عنوان کرد: پس از اینکه فرم های حمایت تکمیل شد پرونده در تهران مطرح شده و با توجه به درجه اهمیت هر کدام از این عناوین در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت می رسند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تربت جام با اشاره به اینکه قبلاً رقص محلی آفر که تلفیقی از رقص های محلی حتن و چوب بازی است و همچنین دوتار سازی شرق خراسان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در تقویم گردشگری امسال چهار رویداد بزرگداشت شیخ الاسلام احمد جام، جشنواره موسیقی مقامی و بازی های آیینی شرق خراسان، نکوداشت مقام علمی ابوالوفای بوزجانی و بزرگداشت شخصیت عرفانی ابوذر بوزجانی در اولویت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 رویداد فرهنگی تربت جام در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت می شود

4 رویداد فرهنگی تربت جام در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت می شود