مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-10پزشكي

تجهیزات اورژانس هوایی کرمانشاه بهسازی شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با اشاره به نقش اورژانس هوایی در امدادرسانی به بیمارسان استان، گفت: تجهیزات اورژانس هوایی کرمانشاه بهسازی شد.

- مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهسازی اورژانس هوایی کرمانشاه، اظهار کرد: اورژانس هوایی کرمانشاه که نجات بخش مردم در گوشه و کنار استان است پس از بهسازی و تجهیز جان دوباره ای گرفته است.

وی افزود: ️ از آنجایی که برانکارد در اورژانس پیش بیمارستانی برای اعمال حالات مختلف برای درمان و خدمات شایسته برای بیمارانی از قبیل قلبی، تنفسی، مادران باردار و غیره حائز اهمیت است از این رو برانکارد بالگرد استاندارد شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه تصریح کرد: کفپوش عایق الکتریکی که این کفپوش قابل شست و شو بوده و در بحث کنترل عفونت بیمار مفید و مؤثر است و اهمیت دارد و علاوه بر آن می توان با رعایت اصول ایمنی از دستگاه الکترو شوک برای بیماران قلبی با وجود این کفپوش بهره گرفت.

قلعه سفیدی بیان کرد: کپسول اکسیژن که یکی از ملزومات استانداردهای بالگرد اورژانس هوایی ثابت نگه داشتن کپسول اکسیژن بوده که با نصب و مهار آنها در بالگرد اورژانس هوایی کرمانشاه این مهم نیز صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات اورژانس هوایی کرمانشاه بهسازی شد

تجهیزات اورژانس هوایی کرمانشاه بهسازی شد