مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-29بين الملل

نگرانی شدید نتانیاهو درباره کرانه باختری و روابط ایران و روسیه


نگرانی بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با رسانه آمریکایی درباره روابط ایران و روسیه و اوضاع کرانه باختری ابراز نگرانی کرد و در تمجید از مواضع جو بایدن در قبال این رژیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال گفت که به رغم برخی اختلاف نظرات با جو بایدن درباره ایران، همکاری امنیتی، اطلاعاتی و نظامی اسراییل و آمریکا قوی تر از هر زمان دیگری است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال یک بار دیگر درباره روابط گرم روسیه و ایران به شدت ابراز نگرانی کرد.

خبرنگار این رسانه مطرح آمریکایی از بنیامین نتانیاهو درباره ادعای ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای جنگ اوکراین سوال کرد و نظر او را درباره احتمال تقویت روابط تهران و مسکو در حوزه های نظامی و تسلیحاتی جویا شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جواب مدعی شد: خوب مشخص است که این یک رابطه بسیار نگران کننده و مشارکت نگران کننده است برای اینکه به ایران تسلیحات یا ابزارهای مورد نیاز برای محقق کردن اهدافش علیه اسراییل و دیگران، کشورهای عربی و بسیاری دیگر از کشورها ارائه می کند و همچنین ایران در حال دادن تسلیحاتی به روسیه است که در جنگ اوکراین استفاده شده  که مرگبار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی شدید نتانیاهو درباره کرانه باختری و روابط ایران و روسیه

نگرانی شدید نتانیاهو درباره کرانه باختری و روابط ایران و روسیه