مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-16سياسي

اولین نشست شورای نوجوانان کانون اردبیل برگزار شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اولین نشست شورای نوجوانان با هدف بهره مندی از ایده های آنان در پیشبرد برنامه ها و فعالیت های کانون در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ملیحه ملک زاده فرد ظهر یکشنبه در اولین نشست شورای نوجوانان کانون استان اردبیل اظهار کرد: اولین نشست شورای نوجوانان با هدف بهره مندی از ایده ها و نظرات آنان در پیشبرد برنامه ها و فعالیت های کانون در اردبیل با رویکرد تربیتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری سعی دارد با تغییر رویکرد خود نسبت به مسائل نوجوانان، آنان را برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها و برنامه های مختلف مشارکت دهد، افزود: نوجوانان از توانایی لازم برای انجام کارهای بزرگ و اثرگذار برخوردارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: نوجوانان سرشار از انرژی و ذهنی خلاق هستند و بهتر از هر کسی روحیات و نیازمندی های خود را می شناسند که لازم بوده امور مربوط به خود را به دست بگیرند و با راهنمایی مربیان مرکز طرح و ایده های خود را عملیاتی کنند.

ملک زاده فرد ادامه داد: مدیران و تصمیم گیرندگان فردای کشور همین نوجوانان هستند و ما هم تلاش می کنیم با مسئولیت دادن و سپردن مدیریت امور نوجوانان در مراکز کانون به این اعضا، آنان را در کسب تجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست شورای نوجوانان کانون اردبیل برگزار شد

اولین نشست شورای نوجوانان کانون اردبیل برگزار شد