مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-01سياسي

علت کیفیت پایین نان در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟


در نشستی که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد علت اصلی کیفیت پایین نان در استان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، تعدادی از واحدهای خبازی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ای به ریاست استاندار این استان مهمترین دغدغه های خود را مطرح کردند.

در ابتدای این نشست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: 621 نانوایی در استان وجود دارد که جمعیت زیادی در این بخش مشغول به کار هستند.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کیفیت پایین نان اشاره و عنوان کرد: در اکثر ملاقات ها و بازدیدها که حضور دارم مردم از کیفیت نان گلایه دارند که واحدهای خبازی به این مورد توجه داشته باشند.

در ادامه استاندار جویای کیفیت آرد از خبازان همه  شهرستان های استان شد و واحدهای خبازی که از 9 شهرستان استان حضور داشتند اعلام کردند، اولین دلیل کیفیت پایین نان، آرد است کیفیت نامطلوب آرد موجب شده بیشتر نان تولید شده دور ریز داشته باشد.

عباسی به نمایندگی از خبازان خطاب به استاندار گفت: به دلیل کیفیت پایین آرد شرمنده مردم هستیم و اگر آرد با کیفیت به دست خبازان نرسد مجبوریم تعطیل کنیم.

یکی دیگر از نماینده های خبازان گفت: در صورتی که کیفیت نان اصلاح نشود خسارت بزرگی به نیروهای ماهر و نانوا زده می شود و بخشی از کارگران ماهر از این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کیفیت پایین نان در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

علت کیفیت پایین نان در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟