مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-09اجتماعي

تشدید گرمای گلستان تا سه شنبه/ بیماران قلبی در خانه بمانند


مدیرکل هواشناسی گلستان از روند افزایشی دمای هوای استان تا سه شنبه خبر داد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی در خانه بمانند و سالمندان و کودکان از تردد غیرضروری در فضای باز بپرهیزند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از روند افزایشی دمای هوای استان تا سه شنبه خبر داد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی در خانه بمانند و سالمندان و کودکان از تردد غیرضروری در فضای باز بپرهیزند.

محمد کمالی صبح یکشنبه 18 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر شاهد توسعه سامانه کم فشار گرمایی و تقویت سامانه پرارتفاع در سطوح میانی هستیم، اظهار کرد: این وضعیت جوی از روز جمعه 16 تیرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه 20 تیرماه تداوم می یابد.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط جوی مذکور هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است، ادامه داد: در این مدت شاهد افزایش محسوس دما، کاهش محسوس رطوبت، ماندگاری هوای گرم بیشینه دما در استان در محدود 45 درجه سلسیوس ، وزش باد گاهاً شدید و پدیده گرد و غبار در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزایش پتانسیل آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، احتمال گرمازدگی، تنش دمایی به محصولات کشاورزی و کاهش کیفیت هوا را از آسیب های این شرایط جوی برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان در مصرف حامل های انرژی مدیریت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گرمای گلستان تا سه شنبه/ بیماران قلبی در خانه بمانند

تشدید گرمای گلستان تا سه شنبه/ بیماران قلبی در خانه بمانند