مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-04فناوري

«متا» مقابل توییتر قد علم می کند


شرکت متا بعد از اعلام محدودیت های توییتر توسط ایلان ماسک، اعلام کرده تا چند روز دیگر نرم افزار شبیه این پلتفرم را راه اندازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، چند روز پس از اینکه ایلان ماسک، مالک توییتر، محدودیت موقتی برای تعداد پست هایی که کاربران می توانند بخوانند را وضع کرد، متا اعلام کرده قصد دارد یک اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام Threads را راه اندازی کند.

انتظار می رود اپلیکیشن مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، روز پنجشنبه منتشر شود و به کاربران این امکان را می دهد تا حساب هایی را که دنبال می کنند در این پلتفرم اشتراک گذاری عکس هم دنبال کرده و همان نام کاربری را داشته باشند.

این راه اندازی پس از آن صورت می گیرد که توییتر محدودیت هایی را برای این برنامه از جمله نیاز به تأیید برای استفاده از توییت دک اعلام کرد.

این شرکت طیف وسیعی از اقدامات را برای بازگرداندن تبلیغ کنندگانی که پلتفرم تحت مالکیت ماسک ترک کرده اند انجام داده همچنین برای افزایش درآمد کارهایی مانند ارائه توییتر بلو به صورت پولی را کلید زده است.

توییتر در اوایل ماه جاری، اعلام کرده بود که قصد دارد بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کند تا تجارت این شرکت رسانه اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتال را احیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متا» مقابل توییتر قد علم می کند

«متا» مقابل توییتر قد علم می کند