مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-05سياسي

برگزاری رویداد به هم رسانی در حوزه پرورش و ارتقای شناختی


رویداد «به هم رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

- رویداد به هم رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رویداد به هم رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی به منظور پرورش مهارت های شناختی کودکان و نوجوانان و بهینه سازی آموزش مجازی و محیط یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

این رویداد با هدف ایجاد ارتباط و تعامل میان مراکز شتابدهنده، سرمایه گذاران، صاحبان ایده و مجریان طرح های پژوهشی در موضوعات بهبود کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان با رویکردهای شناختی ، افزایش سطح آگاهی و آموزش والدین و بهبود برنامه های آموزشی جامعه محور 17 تیرماه سال 1402 برگزار می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از صاحبان ایده، مراکز شتابدهنده، سرمایه گذاران و مجریان طرح های پژوهشی علاقه مند به فعالیت در حوزه پرورش و ارتقای شناختی دعوت می کند تا در این رویداد علمی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد به هم رسانی در حوزه پرورش و ارتقای شناختی

برگزاری رویداد به هم رسانی در حوزه پرورش و ارتقای شناختی