مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:402023-06-24سياسي

مزار شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گلباران شد


مزار شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیرماه، در بهشت زهرا(س) گلباران و عطر افشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مزار شهید بهشتی و 72 تن از یارانش به مناسبت هفته قوه قضاییه و چهل و دومین ساگرد حادثه تروریستی هفتم تیرماه 1360 در بهشت زهرا(س) گلباران و عطر افشانی شد.

این مراسم معنوی با حضور ناصر پیرسرایی رییس دادگاه کهریزک، جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی بخش کهریزک، هادی بادلی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک و سایر مسؤولان محلی بر سر مزار شهید بهشتی و 72 تن از یارانش برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه، اهدای شاخه گل و عطرافشانی قبور مطهر شهدای این حادثه، به این شهیدان والامقام ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

پیش فروش بدون داشتن شناسنامه ساختمان تخلف است رییس دادگاه کهریزک در ادامه مراسم در آیین تجلیل از قضات بخش کهریزک اظهار کرد: کمبود نیروی قضایی یکی از مشکلات دادگاه بخش کهریزک است که موجب فشار مضاعف بر همکاران قضایی شده اما با این حال در آینده نزدیک شعبه دیگری نیز برای تسهیل رسیدگی به مشکلات مردم افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به وقوع تخلفات در بخش کهریزک گفت: از شهرداری های کهریزک و باقرشهر تقاضا داریم در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز توجه ویژه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گلباران شد

مزار شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گلباران شد