مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-25فناوري

تفاوت مودم جیبی با مودم ثابت


مودم ها به طور کلی در دو نوع ثابت و جیبی طبقه بندی می شوند که هر کدام دارای یک قابلیت و کارکرد هستند؛ اما در زمان خرید این محصولات ممکن است که برای کاربران این سوال پیش بیاید که مودم های جیبی بهتر هستند برای خرید یا مودم های ثابت؟ - مودم های ثابت در کنار مزایای خوبی که دارند، دارای معایبی نیز می باشند که کم بودن تعداد پورت، داشتن محدودیت مکانی به جهت اتصال و نیاز به مهیا نمودن برق از اصلی ترین عیب های مودم ثابت محسوب می گردند.

تفاوت مودم جیبی با مودم ثابت مودم ها به طور کلی در دو نوع ثابت و جیبی طبقه بندی می شوند که هر کدام دارای یک قابلیت و کارکرد هستند؛ اما در زمان خرید این محصولات ممکن است که برای کاربران این سوال پیش بیاید که مودم های جیبی بهتر هستند برای خرید یا مودم های ثابت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مودم های جیبی و ثابت، دارای وجه تمایزهایی هستند که کاربران باید قبل از خرید به مطالعه ویژگی ها و مشخصات هر یک از این مودم ها بپردازند و با اطلاعاتی که دریافت می کنند با توجه به نیاز و کارایی، مودم متناسب با کار خود را خریداری نمایند.

یکی از اصلی ترین تفاوت های مودم جیبی با ثابت این است که مودم های جیبی محدودیت مکانی ندارند و در هر فضایی می توان برای متصل شدن به اینترنت از آن ها استفاده نمود؛ معمولا اغلب کسانی که مدام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت مودم جیبی با مودم ثابت

تفاوت مودم جیبی با مودم ثابت