مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-10سياسي

تضعیف با حجاب، رمز دشمن برای مبارزه با اسلام و ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: حجاب از دستورات الزامی دین اسلام است که علاوه بر تامین آرامش خانواده، نقش مهمی در امنیت و کرامت بانوان در جامعه دارد.

وی اضافه کرد: حجاب از نمادهای اصلی هویت جامعه و سدی محکم در برابر جریان های اسلام ستیز و ایران ستیز است بطوری که امروزه مبارزه با حجاب به رمزی برای مبارزه با اسلام و ایران تبدیل شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان خاطرنشان کرد: نه تنها در ایران، بلکه در تمام جوامع بشری پوشش می تواند نماد مهم و پیام های زیادی داشته باشد پیام هایی که جامعه را به سمت عزت و سربلندی هدایت می کند.

زاله اذعان کرد: وقتی بیش از 10 آیه قرآن در مورد حجاب و توجه به پوشش صحبت می کند نشان از اهمیت این مهم در سعادتمندی انسان در زندگی فردی و اجتماعی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت احیا و اجرای دستورات دین اسلام در مورد حجاب و عفاف در سطح جامعه، گفت: متاسفانه استفاده از واژه اجباری به جای واژه قانونی در مورد حجاب موجب عملکرد عکس شده است و این تصور ایجاد می شود و در جامعه شکل می گیرد که حجاب اجبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف با حجاب، رمز دشمن برای مبارزه با اسلام و ایران است

تضعیف با حجاب، رمز دشمن برای مبارزه با اسلام و ایران است