مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:312023-07-04بين الملل

حمله رژیم صهیونیستی به جنین ادامه دارد/ تعداد شهدای فلسطین به 11 تن رسید


درگیری ها میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنین همچنان ادامه دارد و گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به یاری خداوند مبارزان این گردان توانستند با نیروهای صهیونیستی در محور«الزهراء» .

- درگیری ها میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنین همچنان ادامه دارد و گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به یاری خداوند مبارزان این گردان توانستند با نیروهای صهیونیستی در محور الزهراء مقابله کنند و با گلوله و بمب آن ها را هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منابع فلسطینی از تداوم درگیری ها بین نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن و حمله این نیروها به خبرنگاران و جلوگیری آنها از امداد رسانی جمعیت هلال احمر فلسطین خبر می دهد.

ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی نوشت: درگیری ها میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنین همچنان ادامه دارد و گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به یاری خداوند مبارزان این گردان توانستند با نیروهای صهیونیستی در محور الزهراء مقابله کنند و با گلوله و بمب آن ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله رژیم صهیونیستی به جنین ادامه دارد/ تعداد شهدای فلسطین به 11 تن رسید

حمله رژیم صهیونیستی به جنین ادامه دارد/ تعداد شهدای فلسطین به 11 تن رسید