مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-19بين الملل

آمریکا: ضدحملات اوکراین طولانی، سخت و خونین خواهد بود


رییس ستاد کل ارتش آمریکا می گوید ضدحملات ارتش اوکراین طولانی، سخت و خونین خواهد بود و هزینه بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، مارک میلی ، رییس ستاد کل ارتش آمریکا پس از دیدار با گروه تماس کشورهای غربی برای کمک تسلیحاتی و مالی به اوکراین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ضدحملات اوکراین آهسته پیش می رود و هزینه آن بسیار بالاست.

این ضدحملات طولانی، سخت و خونین خواهد بود.

وی همچنین افزود به نظرم هنوز درگیری ها و جنگ های زیادی باقی مانده و بار دیگر تأکید می کنم این ضدحملات طولانی، سخت و خونین خواهند بود.

ضدحملات ارتش اوکراین که از ماه ها پیش مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام 4 ژوئن (14 خرداد) بی سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشده اند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمده است.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین تا پیش از این مدام تأکید می کرد ارتش اوکراین عزم خود را جزم کرده که در ضدحملات بهاره، نه تنها مناطق شرقی ازدست رفته را از روسیه پس بگیرد، بلکه آخرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: ضدحملات اوکراین طولانی، سخت و خونین خواهد بود

آمریکا: ضدحملات اوکراین طولانی، سخت و خونین خواهد بود