مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-22بين الملل

آزاد: سازمان همکاری اسلامی تحریم هایی برای سوئد اعمال کند


عضو شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) پشت صحنه هتک حرمت قرآن کریم را تفکرات موهن رژیم صهیونیستی و موساد دانست و گفت: سازمان همکاری اسلامی در یک نشست اضطراری تحریم هایی را برای دولت سوئد اعمال کند.

- عضو شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) پشت صحنه هتک حرمت قرآن کریم را تفکرات موهن رژیم صهیونیستی و موساد دانست و گفت: سازمان همکاری اسلامی در یک نشست اضطراری تحریم هایی را برای دولت سوئد اعمال کند.

الهام آزاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم گفت: قطعا صحنه گردانان و عاملان اصلی هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم، تفکرات موهن رژیم صهیونیستی و سازمان امنیتی موساد است؛ این اقدام نفرت انگیز در جهت عادی سازی حرمت شکنی به مقدسات مسلمانان طراحی انجام شده است.

وی ادامه داد: باید دولت سوئد در راستای مسئولیت های بین المللی خود به ویژه تعهدات حقوق بشر خود در چارچوب سازمان ملل، اقدام های بازدارنده جهت جلوگیری از چنین جنایت نفرت انگیزی علیه دین اسلام و بیش از دو میلیاردها مسلمان را انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم احترام به اصول بنیادین مذهبی قابل چشم پوشی نیست گفت: شورای حقوق بشر از دولت ها می خواهد که طبق قوانین ملی خود و مطابق با حقوق بشر و حقوق بشردوستانه، حداکثر تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد: سازمان همکاری اسلامی تحریم هایی برای سوئد اعمال کند

آزاد: سازمان همکاری اسلامی تحریم هایی برای سوئد اعمال کند