مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-02پزشكي

توصیه های بهداشتی برای شناگران


مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در شنا، گفت: در صوت ابتلا به سرما خوردگی یا هر نوع بیماری عفونی یا پوستی واگیر باید از ورود به استخر تا رسیدن به سلامتی کامل خودداری شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در شنا، گفت: در صوت ابتلا به سرما خوردگی یا هر نوع بیماری عفونی یا پوستی واگیر باید از ورود به استخر تا رسیدن به سلامتی کامل خودداری شود.

مهران معلم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 50 استخر شنا در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فعالیت دارند که حدود نیمی از این تعداد در کلانشهر اهواز قرار دارند.

وی افزود: بازرسان بهداشت محیط مراکز بهداشت به صورت مستمر و در سانس های مختلف صبح و عصر بر شرایط بهداشتی این اماکن نظارت می کنند.

در این بازرسی ها علاوه بر اقدامات نظارتی و تعیین مداخلات اصلاحی برای رفع نواقص بهداشتی، آموزش ها و راهکارهای لازم به منظور حفظ و ارتقای شرایط بهداشتی استخر و سلامت شناگران به متولیان ارائه می شود.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان گفت: در صورت رفع نکردن نواقص و برآورده نشدن انتظارات تعیین شده، اقدامات قانونی از جمله توقف فعالیت محل و پلمب استخر در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی برای شناگران

توصیه های بهداشتی برای شناگران