مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-08سياسي

حضور 150 هزار نفری مردم گرگان در جشن بزرگ غدیر


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پیش بینی ما حضور بیش از یکصد هزار نفری مردم گرگان در مهمانی کیلومتری غدیر در مرکز استان بود و به لطف خدا در این جشن تا حدود 150 هزار نفر از مردم در این جشن شرکت کردند.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: برگزاری باشکوه مهمانی سه کیلومتری غدیر در گرگان به همت والای مردم بوده است.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف از سپاه و بسیج گرفته تا استانداری، فرمانداری و شهرداری برای برگزاری باشکوه این جشن همکاری و همراهی داشتند اما همت مردم این جشن و حضور باشکوه را رقم زده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پیش بینی ما حضور بیش از 100 هزار نفری مردم گرگان در مهمانی کیلومتری غدیر در مرکز استان بود و به لطف خدا حدود 150 هزار نفر از مردم در این جشن شرکت کردند.

گرزین افزود: در شهرهای مختلف، جشن و مهمانی کیلومتری غدیر در مسیری به طول حدود 11 کیلومتر برگزار شد که سه کیلومتر آن ( حدفاصل چهارراه میدان تا سه راه بهارستان) در شهر گرگان با برپایی بیش از 200 موکب برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه در جشن بزرگ غدیر در استان، 450 موکب در شهرهای مختلف به مردم خدمات رسانی کردند، بیان کرد: در این موکب ها خدمات مختلف اجتماعی، مشاوره ای، فرهنگی، هنری، بازی و سرگرمی، پزشکی و سلامت، پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 150 هزار نفری مردم گرگان در جشن بزرگ غدیر

حضور 150 هزار نفری مردم گرگان در جشن بزرگ غدیر