مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-20سياسي

نخبگان ایلام سه طرح فرهنگی به تصویب شورای فرهنگ عمومی برسانند


دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در هر شهرستان استان باید نخبگان و ایده پردازان آن منطقه سه طرح و ایده با موضوعات فرهنگی و اجتماعی تهیه و تدوین و به تصویب کمیته بررسی شورای فرهنگ عمومی برسانند.

-   علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صبح پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه مردمی بودن شورای فرهنگ عمومی گفت: در هر شهرستان استان باید سه طرح و ایده قابل اجرا به تصویب کمیته بررسی برسد و به هر طرح مبلغ 500 میلیون ریال کمک از طرف فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد.

وی افزود: طرح توانمند سازی معلمان مربیان قرآن با شیوه های جدید در شهرستان های استان اجرایی و در این راستا بعد از ایام محرم طرح بشرا ویژه معلمین و فعالین قرآنی در شهرستان چرداول عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: در حوزه فرهنگ عمومی طرح نخبگان و دانشگاهیان مورد حمایت های مادی و معنوی فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهند گرفت و از همه نخبگان و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران می خواهیم در این راستا ما را یاری و همراهی کنند.

هوشمند یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه همدلی و سویه ی ایجابی نظام است و مسائل و مباحث فرهنگی باید مردمی سازی و با استفاده از نخبگان و اندیشمندان در این زمینه در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان ایلام سه طرح فرهنگی به تصویب شورای فرهنگ عمومی برسانند

نخبگان ایلام سه طرح فرهنگی به تصویب شورای فرهنگ عمومی برسانند