مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-22سياسي

کاروان پیاده «انصارالحسین» فردا راهی کربلا می شوند


مدیر مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم (عج) مشهد گفت: آیین بدرقه کاروان پیاده «انصارالحسین» در روز جمعه 2 تیرماه از محل مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم(عج) واقع در شهرک شهید رجایی مشهد به سمت کربلا حرکت می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم (عج) مشهد گفت: آیین بدرقه کاروان پیاده انصارالحسین در روز جمعه 2 تیرماه از محل مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم(عج) واقع در شهرک شهید رجایی مشهد به سمت کربلا حرکت می کنند.

محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ورود موکب داران عراقی به مشهد، اظهار کرد: موکب داران عراقی روز گذشته 31 خردادماه به منظور شرکت در آیین بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده مشهد- کربلا که به نام انصارالحسین معروف است، به مشهد آمدند.

وی با بیان اینکه این موکب داران همه ساله در ایام اربعین در مسیر بصره تا کربلا با برپایی موکب های پذیرایی به ارائه خدمات و میزبانی از زائران اربعین حسینی که با پای پیاده به سمت کربلا می روند، می پردازند، اضافه کرد: در سال جاری طی فراخوانی که اعلام شد، 160 نفر ثبت نام کردند که کم سن و سال ترین عضو این کاروان 12 سال سن دارد.

مدیر مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم مشهد تصریح کرد: کاروان پیاده انصارالحسین از 5 استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهار محال بختیاری و خوزستان عبور می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان پیاده «انصارالحسین» فردا راهی کربلا می شوند

کاروان پیاده «انصارالحسین» فردا راهی کربلا می شوند