مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:062023-07-19سياسي

«چله عاشقی» در هشت نقطه محروم بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی فرهمندپور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح های بزرگ کشوری، طرح های استانی متناسب با موضوعات اجتماعی مختلف در بوشهر اجرا خواهد شد.

  وی با اشاره به طرح نسیم احسان در ایام تابستان افزود: در این طرح، اهدای کولرهای گازی در فصل تابستان به خانواده های نیازمند تحت پوشش این ستاد و با مشارکت مردم انجام خواهد شد؛ در سال گذشته 200 دستگاه کولر گازی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

  فرهمندپور طرح مشق احسان را از دیگر طرح ها عنوان کرد و گفت: اهداء بسته های آموزشی و تحصیلی به کودکان نیازمند و فعالیت در راستای اجرای سرانه آموزشی برای افراد نیازمند از اهداف این طرح است.

  وی ادامه داد: اهدای بسته های معیشتی، فعالیت های محرومیت زدایی در مناطق محروم در حوزه های آبخیزداری، کشت، آبرسانی، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان از دیگر فعالیت های این ستاد در استان بوده است.

  فرهمندپور با اشاره به طرح چله نوکری و خدمت رسانی خاطرنشان کرد: این طرح امسال با نام چله عاشقی فعالیت خود را در هشت نقطه استان آغاز کرده است و در هر منطقه، تیم ها شناسایی شده و جلسات توانمندسازی و آموزشی نیز برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چله عاشقی» در هشت نقطه محروم بوشهر

«چله عاشقی» در هشت نقطه محروم بوشهر