مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-15اقتصادي

از صادرات گیلاس قزوین به روسیه تا ثبات قیمت کالاهای اساسی به جز مرغ


قیمت اغلب کالاهای اساسی در بازار قزوین تقریباً ثابت است و تنها مرغ است که قیمت آن در نوسان بوده و هر چند وقت یک بار در سیر صعودی قرار می گیرد.

- ایسنا/قزوین قیمت اغلب کالاهای اساسی در بازار قزوین تقریباً ثابت است و تنها مرغ است که قیمت آن در نوسان بوده و هر چند وقت یک بار در سیر صعودی قرار می گیرد.

از سویی دیگر هفته گذشته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از صادرات نخستین محموله گیلاس از این شهرستان به کشور روسیه خبر داد.

گزارش بازار این هفته ایسنا به بررسی قیمت کالاهای اساسی در بازار قزوین پرداخته و نوسانات قیمت این کالاها را مورد بررسی قرار می دهد.

این هفته هم قیمت مرغ در بازار قزوین مانند هفته گذشته 82 هزار تومان بود و 9 هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب تنظیم بازار به دست مصرف کننده رسید.

واحدهای متخلفی که مرغ را بالاتر از نرخ مصوب عرضه می کنند باید جریمه شوند اما مسئولین معتقدند چون مرغ در استان های همجوار با قیمت های بسیار بالاتر از استان ما عرضه می شود، به همین دلیل اگر ناظرین بخواهند در نظارت ها سختگیری کنند، مرغ فروشان متضرر شده و در نتیجه مرغ از استان خارج شده و در خارج از استان با قیمت های بالاتر به فروش می رسد و در استان با کمبود مرغ مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صادرات گیلاس قزوین به روسیه تا ثبات قیمت کالاهای اساسی به جز مرغ

از صادرات گیلاس قزوین به روسیه تا ثبات قیمت کالاهای اساسی به جز مرغ