مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-30دانش

مصوبه ای که رتبه 175هزار را دانشجوی پزشکی کرد


عضو کمیسیون آموزش دیده بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی 8 درصد بوده اما الان دارد پزشکی می خواند، این ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه 175 هزار دارد پزشکی می خواند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مصوبه ای که باطل شد اما مواهب آن حداقل برای 134 نفر همچنان ادامه دارد.

نام کنکور اگرچه با رقابت گره خورده اما تبصره و مصوبه کم ندارد که معنای رقابت را از آن بگیرد، تبصره هایی که چه قبل از اعلام نتایج و چه بعد از اعلام نتایج می توانند برخی را با حداقل رقابت راهی دانشگاه و رشته مورد علاقه شان کنند.

یکی از آن ها همین مصوبه 735 شورای عالی انقلاب فرهنگی (25 تیر 1392) درباره تغییر رشته و نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها بود، به موجب این مصوبه فرزندان اعضای هیات علمی که جزو پذیرفته شدگان آزمون سراسری بودند می توانستند از دانشگاه مبدا به یکی از دانشگاه های واقع در شهر محل خدمت (ترجیحاً دانشگاه محل خدمت ) عضو هیأت علمی و یا در صورت نبودن آن رشته در آن شهر به دانشگاه نزدیگترین شهر به محل خدمت عضو هیأت علمی با تعیین سازمان سنجش آموزش کشور در همان مقطع و گروه آزمایشی و دارا بودن حد نصاب مطابق با ضوابط انتقا ل یا تغییر رشته بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای که رتبه 175هزار را دانشجوی پزشکی کرد

مصوبه ای که رتبه 175هزار را دانشجوی پزشکی کرد