مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-26سياسي

برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در هرمزگان اعلام شد


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های بصیرت افزایی و تبیینی به مناسبت گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر هرمزگان برگزار می شود.

- ایسنا/هرمزگان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های بصیرت افزایی و تبیینی به مناسبت گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر هرمزگان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد ایمانی صبح امروز (6 تیرماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: 6 تا 12 تیرماه با رهنمودهای مقام معظم رهبری، به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده تا در این فرصت به تبیین جنایت های آمریکا در عرصه مختلف بر علیه ملت ایران اسلامی، استفاده شود.

وی افزود: امروز اگر جنایات آمریکا و استکبار جهانی را در حق مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی که خود مدعیان حقوق بشر هستند، رسانه ای شود، افکار عمومی به درک صحیحی از این جنایات خواهند رسید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، با اشاره به برنامه های این هفته، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه با قرائت دعای عرفه، نمایشگاه عکس با موضوع حقوق بشر آمریکایی روز هشتم تیر در مصلاهای نماز جمعه هرمزگان، 12 تیر روز بزرگداشت شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در هرمزگان اعلام شد

برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در هرمزگان اعلام شد