مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-18ورزشي

جوانگرایی انجام شده در مسابقات قهرمانی جهان خوب نتیجه داد


سرمربی تیم ملی سپک  تاکرای مردان ایران با مثبت ارزیابی کردن نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی جهان تایلند، گفت: جوانگرایی انجام شده در تیم ملی خوب نتیجه داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی سپک  تاکرای مردان ایران با مثبت ارزیابی کردن نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی جهان تایلند، گفت: جوانگرایی انجام شده در تیم ملی خوب نتیجه داد.

رضا رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان، اظهار کرد: این مسابقات طی روزهای 18 تا 25 تیر به میزبانی کورات تایلند برگزار شد.

وی افزود: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان در چهار رشته رگو، کواد، هوپ تاکرا و تیم ایونت برگزار شد که تیم ملی ایران در هر چهار بخش توانست صاحب مدال شود.

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی سپک تاکرای ایران اضافه کرد: تیم ملی ایران در بخش رگو(سه نفره) مدال نقره، در بخش کواد(چهارنفره) مدال نقره، در بخش هوپ تاکرا مدال برنز و در بخش تیم ایونت صاحب مدال نقره شد و در مجموع با کسب سه مدال نقره و یک برنز در این مسابقات خوش درخشید.

وی در ادامه با اشاره به جوانگرایی تیم ملی برای این دوره از رقابت ها، اظهار کرد: جوانترین تیم ملی سپک تاکرای ایران از گذشته تاکنون را برای این مسابقات آوردیم که خوشبختانه جوانگرایی انجام شده خوب نتیجه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی انجام شده در مسابقات قهرمانی جهان خوب نتیجه داد

جوانگرایی انجام شده در مسابقات قهرمانی جهان خوب نتیجه داد