مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-03حوادث

فوت جوان 22 ساله در آتش سوزی گلابدره تهران+فیلم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در پی آتش سوزی در یک واحد مسکونی در محله گلابدره یک جوان 22 ساله جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت حدود یک بامداد امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در محله گلابدره، خیابان بوکان، میدان آبک به سامانه 125 اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش سوزی در یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی اتفاق افتاده بود که آتش در طبقه سوم یک واحد مسکونی 100 متری در این ساختمان کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود 22 ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.

ملکی خاطرنشان کرد: پس از دقایقی آتش خاموش و از سرایت به سایر واحدهای مسکونی جلوگیری شد و پس از عملیات ایمن سازی آتش نشانان محل را ترک کردند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت جوان 22 ساله در آتش سوزی گلابدره تهران+فیلم

فوت جوان 22 ساله در آتش سوزی گلابدره تهران+فیلم