مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-01سياسي

دستگاه قضایی و پلیس باید به سمت مدیریت اختلافات حرکت کنند


رییس کل دادگستری کرمانشاه مدیریت اختلافات شخصی و گروهی را مسئله ای مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی و پلیس باید به سمت مدیریت اختلافات حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از مسئولان عالی قضایی که به همت انتظامی استان در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بدون هیچ تردید امروز پلیس و دستگاه قضایی مسئولیت سنگینی در حوزه تأمین نظم و امنیت و برخورد با افراد مجرم و هنجارشکن دارند.

وی با اشاره به انتظارات به حق مردم از دستگاه قضایی و پلیس برای تأمین امنیت در جامعه، گفت: باید بتوانیم این خواسته و مطالبه شهروندان را به بهترین نحو برآورده و تلاش کنیم آن امنیتی که ایجاد شده است را به خوبی احساس کنند.

توسلی زاده یادآوری کرد: با این حال فراوانی برخی جرم ها نظیر سرقت در کرمانشاه باعث شده مردم آنگونه که باید امنیت را احساس نمی کنند که باید تلاش کنیم این نقیصه هم مرتفع و با سارقان قاطعانه تر از قبل برخورد کنیم.

رییس کل دادگستری کرمانشاه، دستگاه قضایی و پلیس را محل رجوع مردم در هنگام سختی و گرفتاری عنوان کرد و گفت: همین موضوع وظیفه ما را سنگین تر می کند و باید در مقابل تک تک آنها و هر انسان گرفتاری که احساس می کند به او ظلمی شده احساس مسئولیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی و پلیس باید به سمت مدیریت اختلافات حرکت کنند

دستگاه قضایی و پلیس باید به سمت مدیریت اختلافات حرکت کنند