مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-10اجتماعي

دو آموزگار بیرجندی منتخب جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی شدند


معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:از مجموع 8 اثر برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی-یادگیری، دوآموزگار دوره ابتدایی به عنوان منتخبین کشور معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حسنی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 8 اثر برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی-یادگیری، 2 آموزگار دوره ابتدایی به عنوان منتخبین کشور معرفی شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: خانم مریم پوریوسف از آموزشگاه بنت الهدی صدر شهرستان قاین و خانم حسینی از از آموزشگاه سعدی شهر خضری، در ردیف منتخبین کشوری این جشنواره قرار گرفتند.

وی با بیان این مطلب که شرکت و کسب رتبه در این جشنواره، زمینه ساز تعالی و رشد حرفه ای معلمان در دو بخش تدریس و گفتمان آموزشی رشددهنده می شود، اظهارکرد: جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری در ادامه اجرای طرح شهید همت، به منظور توانمندسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش، به صورت کشوری و شبکه ای، در قالب 8 درس عملیاتی شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به مشارکت2 هزار و170 آموزگارخراسان جنوبی در قالب تیم های مجری طرح شهید همت و مجری بسته زبان آموزی پایه اول، تصریح کرد: در این جشنواره 256 اثر منتخب به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو آموزگار بیرجندی منتخب جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی شدند

دو آموزگار بیرجندی منتخب جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی شدند