مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-24اجتماعي

نبستن کمربند ایمنی دلیل 24 درصد فوتی های تصادفات


اجرای طرح ضربتی اعمال قانون نبستن کمربند ایمنی در شهرهای آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

- یونس منفرد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: متاسفانه این درصد، درصد بالایی است و به همین دلیل از اواخر هفته جاری طرح ضربتی اعمال قانون نبستن کمربند ایمنی در شهرهای استان و بخصوص در تبریز اجرا می شود.

وی اضافه کرد: بیشترین آسیب دیدگی در بی احتیاطی های رانندگی متاسفانه متوجه کودکان می شود به طوری که طی سه ماهه گذشته نزدیک به 5 کودک در شهرهای استان براثر حوادث ناشی از بی احتیاطی در رانندگی و بخصوص نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داده و مجروح شده اند.

منفرد در عین حال بر عواقب فراتر از آنچه گفته شد تاکید و اظهار داشت: فوت و از دست دادن جان عزیزان در تصادفات یک بخش از موضوع می باشد؛ اما وقتی به آسیب دیدگی و جراحت های ناشی از تصادفات پرداخت می شود ابعاد موضوع فراتر از تصور می باشد چرا که گاها حتی نقص عضو و یا آسیب دیدگی هایی برای حادثه دیدگان پیش می آید که نه تنها آینده و زندگی شخص بلکه خانواده و حتی کل جامعه از آن متاثر می شوند.

این مقام ارشد استان در حوزه راهنمایی و رانندگی در پایان، تمام تلاش شبانه روزی همکارانش را در راستای سلامتی و ایمنی هموطنان اعلام کرد و گفت: تمام اقدامات قانونی و سخت گیری های متعاقب آن در حوزه راهنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبستن کمربند ایمنی دلیل 24 درصد فوتی های تصادفات

نبستن کمربند ایمنی دلیل 24 درصد فوتی های تصادفات