مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-08سياسي

300 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان بوشهر برگزار شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از برگزاری بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر راهب صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش 300 برنامه فرهنگی در 66 کتابخانه عمومی استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه از مجموع این برنامه ها، 15 برنامه به صورت استانی و 293 برنامه در سطح منطقه ای اجرا شد، هدف از برگزاری این برنامه ها را ترویج فرهنگ غدیر و کتابخوانی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه که بسترساز حاکمیت مهدوی است می باشد و در واقع شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

وی تصریح کرد: مسابقات کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و امامت، پویش مجازی غدیر، مسابقات نقاشی، مشاعره، نشست های کتابخوانی، نمایشنامه خوانی، عصر شعر آیینی، پویش دلنوشته با موضوع غدیر، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، مسابقات داستان گویی و شعر خوانی و خاطره نویسی از مهمترین عناوین برنامه های برگزارشده در طول این دهه در کتابخانه های عمومی استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان بوشهر برگزار شد

300 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان بوشهر برگزار شد