مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-15سياسي

هر خانه یک یادواره شهدا


اولین سرود ویژه شهدای شهرستان اردستان تا شهریور ماه رونمایی خواهد شد که در شعر این سرود نام شهدای شهرستان آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در جلسه ستاد کنگره شهدا اردستان، اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدای کارگری، اصناف و بانوان برای اولین بار در شهرستان نشان دهنده همت بلند مردم شهرستان اردستان است و یادواره های شهدا در جامعه برای آگاهی بخشی جوانان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: یادواره خانگی شهدا از ابداعات شهرستان اردستان است که در هر خانه یادواره شهدا برگزار می شود قصد داریم با اجرای یادواره  خانگی شهدا تاثیر بزرگ فرهنگی را در شهرستان شاهد باشیم اصلی ترین محور فعالیت ما باید بر روی جوانان و نوجوانانی باشد که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که در راستای کنگره شهدا شهرستان در دستور کار داریم، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان است که با محوریت مدارس برگزار خواهد شد و دانش آموزان مدرسه در برگزاری این یادواره نقش خواهند داشت.

فرماندار اردستان تصریح کرد: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری همواره در حوزه شهدا مطرح می کنند بحث هنر و رسانه است، در سال جاری اتفاقات خوبی را در حوزه هنر رسانه ای شهدا در شهرستان اردستان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خانه یک یادواره شهدا

هر خانه یک یادواره شهدا