مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-20اقتصادي

آغاز فاز اول واکسیناسیون تب برفکی دام در اسدآباد


رییس دامپزشکی شهرستان اسدآباد از آغاز فاز اول عملیات واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک و سنگین این شهرستان خبر داد و گفت: از دامداران درخواست داریم در اجرای موفقیت آمیز این طرح همکاری لازم را با دامپزشکی داشته باشند.

- ایسنا/همدان رییس دامپزشکی شهرستان اسدآباد از آغاز فاز اول عملیات واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک و سنگین این شهرستان خبر داد و گفت: از دامداران درخواست داریم در اجرای موفقیت آمیز این طرح همکاری لازم را با دامپزشکی داشته باشند.

حسین وثوقی کیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:این فاز با بهره گیری از توان اکیپ های بخش دولتی و غیر دولتی دامپزشکی در سراسر شهرستان آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیرو برنامه ملی کنترل و پیشگیری بیماریهای دامی فاز اول واکسیناسیون سراسری رایگان تب برفکی دام در جمعیت دام سبک و سنگین روستایی از ابتدای مردادماه در جمعیت دامی تمامی روستاها و عشایر مستقر در سطح شهرستان اسدآباد توسط اکیپ های عملیاتی اداره دامپزشکی شهرستان به صورت رایگان اجرا خواهد شد.

وثوقی کیا تصریح کرد: همکاری کامل دامداران با اکیپ های واکسیناتور دامپزشکی برای پوشش کامل واکسیناسیون دام در هر روستا از نقش موثری در کنترل بیماری در جمعیت دامی آن روستا برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز اول واکسیناسیون تب برفکی دام در اسدآباد

آغاز فاز اول واکسیناسیون تب برفکی دام در اسدآباد